FAQ | Vanliga frågor | Om grafisk design

  • Kan jag kopiera min designbegäran?

    Ja, och det kan vara riktigt praktiskt! Föreställ dig att du vill skapa flera olika kampanjer. Du kan starta ett projekt och helt enkelt kopiera samma begäran för ditt nya projekt. Den kopierade förfrågan sparas i dina utkast. Använd det utkastet för ditt nya projekt. Gör redigeringar och starta ditt nya projekt när du är redo. Detta kommer att hjälpa till att spara tid eftersom du inte behöver börja om från början. Lätt som en plätt!
  • Kan jag ta bort min designbegäran?

    Självklart. Gå bara till projektkön och ta bort den från listan. Du kan inte ta bort pågående projekt men till och med då kan du be din designer att sluta arbeta med det.
  • Kan jag spara förfrågningar utan att skicka in dem?

    Visst, du kan spara dem i dina utkast och starta projektet när du känner dig redo.
  • Kan jag redigera min begäran?

    Ja, du kan redigera alla dina köade projekt när du vill. När ditt projekt väl är påbörjat kan du inte längre redigera det direkt via din instrumentpanel. Däremot kan du alltid skicka ett meddelande via projektchatten direkt till din designer.
  • Vad händer om mitt projekt tar längre tid än förväntat?

    Vissa projekt kan ta längre tid. Att till exempel utforma en banner är inte detsamma som att utforma en websida. Din designer kommer informera dig om det förväntas ta längre tid än vanligt. Men om din design tar längre tid än förväntat och du inte kan hitta en lösning direkt med din designer, kontakta vår kundsupport.
  • Äger jag rättigheterna till designs?

    Ja, du äger alla rättigheter och licenser för alla designs som vi har skapat för dig. Om vi använder stockfoton får du också licens för det fotot. Men allt material du tillhandahåller oss antas vara licensierat och ägt av dig. Om du förser oss med olicensierat material, är vi inte ansvariga för rättigheterna till den slutliga designen.
  • Kan ni skapa designer på flera språk?

    Ja det är inte ett problem så länge du kan kommunicera och ge oss tydliga instruktioner.
  • Vad händer om jag inte gillar kvaliteten på designen?

    Prata helt enkelt med din designer. Om det inte löser problemet och du fortfarande inte får förväntade kvalitetsresultat kontakta vår kundsupport. Vi har massor av designers och kommer att förmedla dig en ny.
  • Kan jag önska att ett brådskande projekt går före i min kö?

    Ja, det är inga problem. Du kan helt enkelt flytta om dina projekt och ordna om din prioritet när som helst. Om du startar ett nytt projekt och flyttar det till toppen slutför vi det först.
  • Kan ni göra flera projekt samtidigt?

    Du expanderar ditt företag, det är fantastiskt! Om du känner att ditt arbetsflöde blir större och du vill att vi ska göra ännu fler fantastiska projekt, föreslår vi antingen att du uppgraderar din prenumerationsplan eller bara väljer extra 'första hjälpen'-planer. Ja, det stämmer. Vissa av våra kunder köper helt enkelt fler första hjälpen- prenumerationsplaner. Låt oss till exempel säga att du har 3 första hjälpen- prenumerationsplaner, det betyder att du kan få 3 gånger mer arbete på samma gång!
  • Hur många varianter av designen får jag när jag startar mitt projekt?

    Om du vill få flera varianter att välja på behöver du bara låta designern veta det genom att ange att du vill ha flera versioner av denna design och din designer kommer att leverera flera utkast som du kan granska. Tänk på att fler variationer innebär mer tid. Din designer arbetar alltid för att spara din värdefulla tid så att du kan starta och avsluta fler månatliga projekt. Detta arbetssystem gör det möjligt för våra kunder att få ut det mesta av oss.
Slappna av och njut!
14 DAGARS PENGARNA-TILLBAKA-GARANTI

VI VET ATT PROVA EN NY TJÄNST KAN VAR LÄSKIGT,
DETTA ÄR VARFÖR VI VILL GÖRA DET 100% RISKFRITT
FÖR DIG OCH DITT FÖRETAG.

Genom att använda den här webbplatsen godkänner du att vi använder cookies